I forlængelse af regeringens udmeldinger ved vi, at mange af vores klienter står med ubesvarede og uafklarede spørgsmål af juridisk, økonomisk og forretningsmæssig karakter, herunder

  • Hvad kan og skal vi gøre som arbejdsgivere?
  • Hvad har det af konsekvenser på aftaler og kontrakter, som jeg har indgået, men som jeg eller mine samarbejdspartnere nu vanskeligt kan opfylde?
  • Hvad kan jeg gøre, hvis min virksomhed akut bliver ramt økonomisk af den nuværende situation?

I konsekvens heraf har vi hos INTERLEX Advokater nedsat et juridisk Task Force, som tilbyder gratis telefonrådgivning og som således står klar til at bistå med de spørgsmål, du måtte have.

Vi har i denne uge åben for den gratis telefonrådgivning på følgende tidspunkter:

  • Tirsdag den 17. marts mellem kl. 12.30 – 17.00.
  • Torsdag den 19. marts mellem kl.12.30 – 17.00.

Ring endelig ind med dine spørgsmål. Er der optaget, ring da til den næste på listen eller læg en besked, så vender vi tilbage.

Ansættelsesretlige spørgsmål – Kontakt:

  • Lars Sundtoft Madsen, 22 16 45 86
  • Jesper Ørskov Nielsen, 28 19 58 38

Entrepriseret – Kontakt:

  • Thomas Heintzelmann, 28 87 14 34

Fast ejendom – Kontakt:

  • Susanne Buskov Møller,  21 60 15 84

Kontrakter og erhvervsrelaterede spørgsmål – Kontakt:

  • Jesper Ørskov Nielsen, 28 19 58 38
  • Søren Abildgaard Pedersen, 22 44 11 47
  • Bjarke G. Jochumsen, 40 23 18 93
  • Lars Sundtoft Madsen, 22 16 45 86

Udfordringer omkring drift, økonomi og likviditet – Kontakt:

  • Torben Korsager, 20 64 01 54
  • Charlotte Graakjær Eriksen, 40 22 79 37
  • Anine Winther Høy, 23 70 71 30

Landbrugets forhold – Kontakt:

  • Gert Lund, 28 19 58 34
  • Caroline Ganzhorn, 29 11 04 01
  • Birgitte Nygaard Christensen, 20 54 21 25